måndag 16 april 2012

Norrland. :)

Då har man varit hemma i Norrland sedan lördag morron. :) Saknar min kärlek oehört mycket men vi ses ju snart igen. <3 :) I dag ska jag till barnmorskan, reagerar på p-Plåstren som jag har haft de senaste tre månaderna. Så nu ska man byta igen. Hm.. Hoppas man hittar nå som passar mig nu då. För jag är väldigt glömsk av mig och glömmer att ta p-piller. :P Sedan ska man nog vara med Erica och kramas lite med henne, har inte träffat hon på nästan 9 veckor då man har varit nere hos älsklingen. :)
I går satte jag in mitt lös hår, men ska ta ut det idag då jag ska färga håret. :) Känner för att göra nå nytt av min troll-pudel frisyr. :) hehe. Vet bara inte om jag ska färga det rött eller om jag ska bli svarthårig. :)

Jaja, ska snart gå ner till kukfors och träffa barnmorskan. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy