torsdag 23 maj 2019

Drömde om dig i natt igen.

I natt drömde jag samma dröm flera gånger jag bodde i mitt barndomshem tillsammans med dig. Ja jag drömde om dig i natt igen. Det var ett tag sedan jag gjorde det.
Jag drömde att jag hade glömt att låsa dörren till mitt barndomshem och att det hade flyttat in 2 hemlösa in där och jag skickade ut.
Jag drömde en serie dröm så när jag somnade så fortsatte drömmen där den slutade när jag vaknade.
Jag kommer inte ihåg hela drömmen men jag kommer ihåg känslorna i drömmen och jag kommer ihåg dig och barndomshemmet mitt. Vi bodde där och hade precis renoverat klart kök och övervåning. Jag trivdes bra både i huset och med dig. Det var en dröm som blev sann i min dröm.
Jag vet inte vad min dröm försöker att säga mig denna gång, och det var väldigt länge sedan jag drömde om dig och det har väl skakat om mig en del för idag har jag bara tänkt på dig och min dröm om dig. Jag saknar dig.

Jag tycker att den svarta rosen är otroligt vacker som den är men den har en betydelse som passa väldigt bra in i situationen.
"Svart ros är symbol för en kärlek som aldrig kan bli manifesterade" 







Nu ska jag gå i väg till ett möte för att jag inte har någon bil för att ta mig till träningen. Life Sucks, hade hellre föredragit träningen faktiskt. Ekonomi och skolfrågor står på protokollet för mötet. Jippie.


Over and out


~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy