lördag 11 augusti 2012

A dream.... En dröm

Fan alltså jag hatar att drömma vissa saker. Speciellt sånna saker som jag drömde i natt igen.
Drömde om mina fosterföräldrar och Vilken underbar fästman jag har.
Drömde att jag skulle åka till Norrland för ett tag för att hämta min saker. Men det blev bråk mellan mig och min fosterfar så jag stacka där i från igen, han kunde inte acceptera att jag var stor och ville leva mitt liv nere i Skåne med min pojkvän.
Han bussade hunden på mig när jag sprang till tåget, tågstationen låg väldigt nära, (konstigt men sant)
Han följde efter mig men missade tåget som jag hoppade på, så han tog nästa (ännu en konstig sak, det gick tåg var femte minut ner mot skåne) När jag kom till Skåne var inte Älsklingen där. :( Han hade begett sig mot tåget för att åka upp till mig i Norrland för han ville inte att jag skulle vara ensam där. Tur så gick inte tåget så han kom hem igen till mig och strax efter honom så kom fosterfar ner och började skrika och bråka.
Hundar börjar attackera mig och sedan försvann fosterfar och kvar vara bara jag och Älsklingen. Och dessa hundar som attackerade mig.
Ja kort och gått så var det ungefär så här det var hela natten. Till och från. jag grät och grät i drömmen och vankade av att jag nästan grät.

Jag bryr mig inte att jag har använt mig av ordet fosterfar. för det är en dröm så jag kan skriva så. och jag skäms inte för att jag har varit placerad en gång i tiden..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy