onsdag 8 augusti 2012

8 Augusti

Gud vad jag hatar min rygg just för tillfället. Haft ont i stort sett hela den här veckan. :(
Legat i sängen och lyssnat på Bon Jovi och Richie Sambora. :) Mm, goa gubbar de med härliga röster. hehe
I augusti kommer min älskade Mita ner och hälsar på mig. :)
För er som läser min blogg men som inte vet det så flyttade jag ner till Skåne nu i april och har haft lite fullt upp sedan dess. :) Flyttat in i egen lägenhet med älsklingen och ordnat med den och jävlas med den lite. :) balkongen ska dom fixa nu i höst åt oss efter många klagningar och lite blödningar i knät efter att jag ramlade där ute.
Just nu har dom bara satt fast brädorna provisoriskt så vi kan gå där utan att göra illa oss. :)
Häromdagen hittade Stefan en tia under en av brädorna så vi får sedan när vi tar bort allt hur många små mynt det finns där under. :) kan ju kanske vara en del. hehe.
I morron ska Älsklingen till läkaren och jag ska väl bara vara hemma vi får se hur jag gör om jag följer med eller inte. Kanske är hemma och lyssnar på bonjovi på hösta volym. :) hehe eller vad sägs?

Har fått veta att min vän Pontus har kommit in på skolan i GBG och flyttar ner nu nästa vecka. :) Hoppas man får träffa han någonting medan han går skola här nere. :)
Ne nu ska jag snart gå och lägga mig och sova. lite små trött efter att ryggen har bråkat idag.

en ny dag men nya möjligheter i morron då. :) eller vad är det dom brukar säga. :) hehe
Gonatt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy