fredag 30 november 2012

Intressant morgon. :)

Verkligen en intressant morgon.
Ett telefonsamtal från norr som var lika intelligent som en guldfisk i stort sett.
Får min kamera om några dagar, min mor ska skicka ner lite kläder och annat till mig och i samma veva ska jag få min kamera. T.P ska åka med den till mamma så jag får den.
Sedan vaknade man med migrän och det har inte riktigt gått över än, har fortfarande huvudvärk och känner mig hängig! Usch usch, men de är nå man får leva med.
I går såg vi att jag hade exem i hårbotten så man går runt och kliar sig som om man har loppor eller något. :P Inte så kul men de är också nå man får leva med. :)

Idag ska sambon på företagskväll med jobbet och jag ska åka till min bästa vän och hennes sambo och vara där om jag orkar, vet ju inte hur huvudet är men de kanske går bra ändå. :) Vi ska baka lite peparkakor och äta hemmagjord pizza. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy