torsdag 31 januari 2013

Lite nu och lite då. :)

Hej och hå nu var det ett tag sedan igen. :) Har haft fullt upp med ditten och datten. :)
Jobb, jobb, dart, vänner, teater, släktforskning och annat skojsigt. :)
I helgen blir det Dart igen, har gått och blivit reservspelar i ett lag där mina bästa vänner Hanna och Patrik spelar. :)
I helgen som va så var det en liten fest här hemma, eller fest och fest. Middags bjudning med lite gott att dricka till. :) hehe Hade väldigt kul med Andreas som var här. :)

Just nu är min älskling på jobbet medan jag får vara hemma och stor städa. :) taskigt Älskling. :D haha
sitter även och pratat med Hanna på skype och vi har pratat i snart 3 timmar medan vi har små städat lite till och från. :) Hehe.

Nu ska jag fortsätta att prata och att städa. :)

Ha en bra dag.

Glömde skriva att vi går mot ljusare tider nu med allt. :) Känns jävligt skönt. :) Ser fram emot denna våren så mycket. :) Jag omfamnar den med glädje just nu. :) 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy