torsdag 12 december 2013

Respeklösa ungdomar

På väg hem nu efter nattpasset. Slutade för en timme sedan. :-)
Har varit en lugn natt faktiskt, nästan för lugn. Känner mig tröttare än vanligt efter natten.
Nät man kommer hem blir dr att gå ut med vovvarna, så man kan sova tills mab vaknar sedan utan att behöva oroa sig för att dom ska göra inne.
Just nu önskar jag att jag bodde i göteborg, då hade man kunnat varit och kolla lite på musikhjälpen live, och även fått med sig pontus på lite improvisations teater och samlat pengar till välgörenhet. Hehe,

Jag hatar att åka buss med skolungdomar, så jävla barnsliga och respektlösa. Vill man komma tidigt till skolan så ta en tidigare buss for fuck sake.
Ingen respekt för varken busschaufören eller någon annan än sig själva. Dom kan inte ha mycket att tänka på i sina liv. Vad lär dom sig i skolan, respeklöshet eller? Vad hände med generationen 91 och yngre? Något fel i produktionen måste det ha blivit för så var inte jag eller dom andra 90orna. Inte dom jag sett och känner iallafall.. så vad hände?

Trött efter ett nattpass då får man vara gnällig om man vill. :-P

Over and out.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy