onsdag 20 september 2017

Skriva av mig lite

Ibland bara orkar man inte nå mer. Och dom dagarna får man faktiskt ha ibland. Just nu är det en massa av såna dagar. Man gör det man måste och försöker säga Nej till resten, dock har jag sjukt svårt att säga nej så man gör inte som psykologen säger och tar hand om sig själv som man egentligen borde just nu utan man tar hand om dom andra och allt annat för att man kan inte säga nej.
Jag måste ta och ta hand om mig själv några dagar och bara göra det jag vill men samtidigt är det sjukt svårt.
Nästa vecka måste jag ta några dagar och bara göra saker för min skull. göra det jag känner för i några dagar utan att tänka på någon annan eller något annat. Vill jag ligga en hel dag i sängen så ska jag göra det. Just dessa dagar som kommer är det lite svårt. Måste fixa en del saker som jag egentligen inte ska planera för revyfesten, samt planera nästa veckas revymöte (jag som är teaterledaren så de är på mitt ansvar.) men de gör jag gladeligen de är något jag tycker är kul och något jag vill göra, samt jobba 2 dagar av helgen ska man med vilket jag också tycker om, Butiken är bland de bästa jobben jag har. Men jag älskar teatern mer men de får jag inte betalt för just nu. :P

Over and out
~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy