tisdag 27 mars 2018

Mycket på samma gång

Idag är en sån där dag då man känner att man skulle behövt få någonting gjort men man vet inte riktigt vart man ska börja. Jag har föera sketcher och låtar för revyn på gång men jag kommer inte vidare för jag jobbar på flera samtidigt. Jag har en del saker på gång med ett annat projekt också men likaså där får jag inte så mycket gjort för jag jobbar på alla samtidigt.
Jag borde bli mer organiserad, göra klart en sak i taget, men min hjärna jobbar bäst om jag jobbar med flera saker samtidigt för mitt undermedvetna jobbar på en sak medans mitt medvetna jobbar på en annan.

Trots att jag är rädd för att det inte ska bli någon revygala som vi har planerat så ser jag ändå fram emot den kvällen väldigt mycket. Jag och en kompis har planerat allting och det är en hel del roligheter planerade. Det kommer bli en stört kul kväll.

Ne nu ska jag väl ta och återgå till allt arbete igen. Sketcherna skriver inte sig själv vad jag vet. tänk om dem gjorde det, vad skulle jag då göra av tiden?!

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy