tisdag 2 oktober 2018

Journalistik och förkyld.

Inlägg 299:
På torsdag ska jag göra min första högskoletenta och det är både skrämmande och spännande. Känns ganska bra ändå inför tentan och jag hoppas att jag klarar det. Hade en kompis som förhörde mig på de gamla tentorna i kväll och mycket hade fastnat så det känns bättre nu än vad det gjorde i morse. Har hela dagen i morgon med att träna för på torsdag kl 08.00 så är det dags för själva testet.
Förkyld som tusan är man också men det får man bort se ifrån på torsdags, tänker inte låta den göra så jag missar tentan och måste göra den i helgen istället.

Det är ganska spännande att läsa till Journalist och det är rätt mycket "Nytt" man måste tänka på. Jag är så van att skriva men detta är ett nytt sätt för mig att skriva på och det är väldigt spännande och intressant. Tror detta kommer att bli väldigt bra i slutändan, känns väldigt bra med att bli journalist/reporter.

Då jag är rätt mosig i huvudet av allt pluggande och förkylningen så blir det inte så mycket mer än så här denna gång.
Läger till helgen och jag hoppas verkligen att jag är frisk tills dess.

Nästa inlägg "Born naked - The naked truth"

Månades låt har ingen lyrics som jag kunde kopiera och lägga in så här har ni låten.

Månades låt:
Best way - Torbjørn & Heffner, Thea
Låter den tala för sig själv. "Thinking about you..."...
Det är som det är när det inte blev som det var tänkt. <3


Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy