söndag 8 november 2020

En massa tid över.

När man har en massa tid över förtillfället i väntan på provsvaren så har man snart gjort klart alla journalist uppgifter, snart skrivit klart manuset för mitt projektarbete på Regiutbildningen och jag har även hunnit lära mig lite CCS koder och har gjort om en massa på min blogg som ni kan se om ni har varit inne tidigare, den är lite annorlunda igen. 

Jag är klar med alla mina manus för revyn och just nu sitter dom andra i gruppen och skriver på sina. vi har börjat lite smått med at ställa oss på golvet och öva in dom texter vi har klara och snart ska vi ta och ställa oss på scenen. Om någon vecka så ska vi ha vårat första musik möte med orkestern och lära in våra låta också. Den 9 Januari 2021 så har vi premiär för 50 sittande publik vi kommer att ha 2 föreställningar varje lördag hela Januari. första föreställningen Kl 16.00 oh andra Kl 20.00 

Detta kommer bli super kul. Jag längtar väldigt mycket tills vi får möta publiken igen.


Over and out
~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy