onsdag 22 februari 2012

Ditten och datten. :)

Idag var jag och kärleken till väla tillsammans med kärlekens äldsta lillasyster. :)
Det var riktigt roligt. :) Köpte två koftor, ett par mjukis byxor och lite annat behövligt. :)
I övrigt så firade man födelsedag i går tillsammans med kärlekens familj. Lite ovant att bli firad, men det var riktigt kul. :)

Fick en stor ros av min kärlek och en perfym av familjen, de hade gjort en riktigt fin middag och så. Senare på kvällen så sjöng de för mig och de hade gjort tårta dom söta sakerna. :)
Det var riktigt trevligt och mysigt. :) Blev väldigt röd i ansiktet men de bjur jag på. :) hehe. :)

I övrigt så har man tagit det lugnt och så. :) Har inte hänt så mycket, har försökt att lära mig själva staden och kollektiv trafiken så det har inte funnit så mycket tid till nå annat. :) hehe

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy