tisdag 27 mars 2012

plugg så de sjunger om det..

Sitter och bluggar bartender teori just nu med hög musik i hörlurarna. :) har kommit till kapitlet fruktlikörer. :) när man är klar med detta ska man plugga drinkarna. :) Har slut provet i morron och det vill jag hellst inte kugga på. :) Jag vill ha mitt CERTIFIKAT. :)
har varit och köpt redbull så man får fart på skallen, har inte sovit någonting i natt, haft huvudvärk och suttit och varit irriterad på mig själv för att jag inte kan memorera drinkarna, blandar i hop en massa och det är inte bra. :P Har suttit sedan halv tio och pluggat. så lite brde ju ha fastnat. :) har tagit korta pauser för att låta det sjunka in ordentligt. :D man får väl vara smart ibland. :D hehe

I går började jag skriva lite nytt material till revyn och jag har börjat skriva eget material igen. :)
Fast just nu prioriterar jag kursen bartender. :) håller även på med företagar kursen men den har jag fått lagt lite på sidan då det är slutprov i morron på bartender. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy