torsdag 27 december 2012

Julen

Dan före doppar dagen så satt jag, svärmor, älsklingen och hans äldsta lilla syster och spelade bingolotto, sedan på julafton så var det lite plocka som skulle göras och mat som skulle fixas innan resten av släkten kom, Sedan blev det att se på kalle anka som disney har förstört lite men vad kan man göra åt det. :) Efter de blev de gomat och sedan blev det att öppna presenter. :)
Jag och älsklingen fick en barnboks serie med gonattsagor och barnvisor, en handduk av hans bror, en safttillbringare vilket vi också behövde. :) Hehe, ljus och skrivblock från jobbet, Vi bestämmde oss för att öppna dom på julafton. :) jag fick handkräm av en av älsklingens småsyskon och han fick perfym, och ännu mer perfym. :)

Sedan på kvällen åkte vi till våra bästa vänner och fortsatte fira jul där.
och där fick älsklingen ett xbox 360 spel av mig och jag fick ett av honom och vi fick hemgjorda armband och lite sånt av våra vänner. :)

Tack alla inblandade för en härlig jul. :)

I går kom vi hem från våra vänner. Man har varit lite trött efter jul helgen så man får försöka återhämta sina krafter för att kunna orka fira in det nya året om ett par dagar. :)

God Jul på er alla och hoppas ni får en fin fortsättning av detta året och en bra början av det nya. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy