fredag 17 november 2017

Tankar om dig och revyn.

Vissa dagar är värre än andra. Tankarna far åt alla håll och man försöker reda ut dem. Allt från revy tankar till tankar om sig själv och honom. De senaste dagarna ha jag velat krypit upp i din famn och känt tryggheten och lugnet. Känna din puls och stadiga armar runt mig.
Jag gillar att vi tar det lugnt som vi gör men ibland känns det som om det är för lugnt. Jag vill vara delaktig i ditt liv och jag vill få dig delaktig i mitt. Men ibland eller för de mesta är det så svårt att släppa in någon i sitt. Tänker på dig varje dag mer eller mindre, vissa dagar mer än andra fast jag inte hör av mig varje dag. Jag vill inte störa om jag skulle det. Ibland blir jag så fumlig och får svårt att koncentrera mig när jag tänker på dig eller när jag ser eller är med dig.
Revyn är mycket i mina tankar de är drygt 6 veckor till premiär och vi ligger väldigt i fas med tiden. Detta kommer bli ett onödigt bra år. Årets revy heter onödigt, våran revy har alltid ett namn på O pga att vi heter o-revyn och de är ovanmons sammhällsförening som är arrangör tillsammans med teater västernorrland.
I år består revy innehållet av onödiga kriser och nödiga dissningar och onödigt trötta och hemlighetsfulla händelser. Vi kan lova en riktig skrattfest med några väldigt kända låtar som man kan sjunga med i. 3 nya aktörer på scen som sprider både nya ideer och härlig energi. Ett riktigt bra år för orevyn kan jag nog säga. Ni ha inte sett oss så här.
Imorgon ska jag vara med i ett reportage angående årets upplaga av orevyn och jag är väl så där onödigt taggad för det. 

Over and out
~Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy