lördag 4 november 2017

Seg dag idag.

Idag ha varit en sån där seg dag. Höll min andra träning idag och det gick jävligt bra men efter de har dagen varit seg. Vill ha upp fler hyllor men det får göras senare, jag vill fixa ich dona mer i lägenheten men min mors saker är lite i vägen flr att göra min lägenhet så mysig som jag vill ha den. Har bott här i 2 och ett halft år och trots mammas saker så börjar det kännas som hemma nu först.
6 hyllor till ska upp och de kommer bli lite ommöblering efter det så det matchar.
Från och med nästa vecka kommer det gå att träna 4 gånger i veckan. De börjar hända saker inom klubben med nu. Och revyn går frammåt.  Vi repar för fullt på scen och de kommer mer och mer sketcher. Nu ska jag faktiskt försöka lägga mig tidigt så jag får ta igen lite sömn efter veckan som varit. Blir lite sömn när man ska köra bästa kompisen överallt och kliva upp tidigt för att köra hennes barn till dagis. 

Over and out
~Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy