onsdag 10 april 2019

Har inte varit mig själv ett tag!

Jag har inte mått så bra sista tiden så har inte haft varken ork, lust eller inspiration för att skriva någonting på länge. Jag har varit lite låg i humöret och jag har inte kunnat hantera varken irriterade människor eller stressade människor. Jag har satt alla taggar ut åt så fort någon har kommit i närheten av mig med energier som jag inte alls klarat av. Jag har inte varit mig själv helt enkelt.
Jag har inte kunnat lagt några tarot läggningar heller, det har varit en väldigt konstig tid för mig nu. Vet inte riktigt varför det har varit som det har varit men så har det varit och det är inte likt mig.
Nu är det snart premiär för Hur man gifter bort en prins och det ska bli kul och skönt när det är över, så jag kan påbörja nästa stora projekt.
Nu ligger alla 4 mini filmerna ut på Prinsen ur "Hur man gifter bort en prins" på youtube kanalen Orevy Kanalen. En liten mini serie i 4 delar. Tycker ni ska gå in och kolla på dem. Riktigt kul, lite små barnsligt roligt faktiskt. Hehe

Nu ska jag ner i tvättstugan sedan blir det lite muskel träning mellan maskinerna. =)
Ha det bra

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy