torsdag 20 februari 2020

kärlek i livet

Livet är väldigt bra just nu. Jag ska börja hålla på med det jag älskar mer frekvent snart. Jag är i fas med att starta upp en barnteater grupp tillsammans med en av mina vänner. Och detta kan utvecklas så småning om och bli större för de verkar vara många som behöver barnteatergrupper runt om i länet. Jag är så glad att jag har möjligheten att få göra detta. Och då man brinner för teaterns utveckling och vill att kulturen och teatern ska leva vidare. Teatern är en stor del av mitt liv och det ska verkligen bli roligt det här. Ser fram emot att se hur långt detta projekt kan gå. Och jag ser verkligen fram emot arbetet med det.

Till hösten är det 2 år sedan, men jag tänker och drömmer om dig fortfarande. Jag undrar hur du har det och när jag får se dig igen. Jag hoppas du är lycklig och har det bra för det är det ända jag vill för dig. Även om det inte är tillsammans med mig längre. <3 saknar sig varje dag.

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy