onsdag 30 september 2015

Vila i frid min vän

"Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och någnting alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag och ibland blir den aldrig detsamma mer."
Hade inte väntat mig detta. En eldsjäl som du bara lämnade oss. En glad och positiv person som spred glädje runt omkring sig som du gjorde.Det är orättvist att detta ska ske och så tidigt. Vi fick låna en ängel för en stund men den stunden var alldeles för kort. Jag och många fler saknar dig och din glädje, alltid ett leende på dina läppar.
Mina tankar går till familj och närstående och ett ljus kommer att tändas för dig varje kväll en tid framöver. Vila i frid min vän och ta hand om dig där på andra sidan. 
Vi ses snart, för dig kommer det att kännas som om ingen tid alls har passerat. Många styrke kramar till dina närmaste.
En eldsjäls ängel har lämnat oss men som även alltid kommer att vaka över oss. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy