onsdag 23 september 2015

Feelings



Våga leva de gör jag, men tid, mod, styrka och energi de är saker som jag behöver just nu. vet inte riktigt vart jag ska hämta min styrka och mitt mod ifrån den här gången. tiden kan man aldrig förlänga men man kan plocka bort saker, men vad är det för ide, de blir ju inget bättre iallafall. Och energin vart ska jag få den i från? Man kanske ska ändra texten i den där och skriva "ge mig mod och styrka, ge mig tid och energi att orka fortsätta." 

De lät väl inte helt fel heller? :)
Varför känner jag mig så tung? jag vet inte vad jag ska göra och inte heller vad jag vill eller bör säga.. Jag vill bara sätta mig och skrika rakt ut. Jag orkar kroppsligen inget mer, varför tjuras man på och försöker när man vet att det inte kommer att gå. Allt är som ett enda mörker. Ingenting känns roligt längre,
Jag vet inte... jag vet ingenting, hur kan det komma sig? jag funderar och funderar men jag vet ändå ingenting. jag är helt borta. Jag är helt tom, fullständigt tom. precis som ett tomt glas. precis som universum. ett ända stort svart hål typ. =/ Jag vet inte vad jag ska göra, vem jag ska vara, vem jag är, vad jag håller på med.. Jag vet ingenting.... =(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy