fredag 27 oktober 2017

Rolig natt

I natt ha man inte sovit någonting alls. Tur att jag hittade en annan som hade svårt att sova med. Väldigt intressant person med samma film och serie smak, samma typ av spel människa nästan, en tråkig natt förvandlades till en väldigt rolig sömnlös natt. Då ska man börja spela minecraft igen och se om man kan ta sig upp på staff listan igen och bli en del av en server igen. Hat faktiskt saknat att vara staff på en minecraft server. Nör jag vaknat upp från min koma senare sla kag hömta ut min dator och låta en kompis formatera om den åt mig. Jag kan inte vara utan dator längre och tydligen med tanke på vilken tid det tar så kan dom inte det i butiken. Dom är väl inte van en sådan skit dator som jag har. 
Ne om man ska ta och försöka sova lite så man orkar hålla på idag med saker och ting. 
God natt eller god morgon eller va ni nu vill.
Over and out
~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy