lördag 17 augusti 2019

Nya möjligheter!!

Jag har nu jobbat två veckor på min nya arbetsplats och det är otroligt roligt, givande och jag trivs jätte bra. Men jag är så otroligt trött hela tiden, man vänjer sig säker. Många säger det iallafall. Jag kliver upp kvart i 6 varje morgon för att ta ett tåg som går 07.07 så jag är uppe i Övik 07.51, jag öppnar butiken kl 10.00 så de är några timmar att döda innan man öppnar varje dag. Sedan jobbar man 8 timmar och vid 18.32 går tåget hem. så man är hemma igen ca 19.18 och kanske 19.30 i sin egen lägenhet. Det är väldigt långa dagar. 👀

Vi har fått tillåtelse att starta upp revyn igen och vi har premiär i Januari. Så jag är över exalterad över det på köpet, det ska bli hur kul som  helst att starta upp det igen. Det kommer att bli en del stress men det är det värt. Jag är bara så glad att vi kör en Orevy 2020. Detta kommer bli en riktigt dunder år, we are back on stage. Hear us roar 😊 eller något åt det hållet.
Tror jag precis kom på en ny revy låt.

Back to the dravingtable, så att säga.

Over and out

~ Lily

1 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till nya jobbet o revyn :)

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy