fredag 2 augusti 2019

Nya tider och gamla minnen.

På måndag så börjar jag på min fasta tjänst i en Life butik uppe i Övik. Jag kommer att pendla för jag vill inte bo där uppe. För stor stad för lilla mig. Sedan har jag påbörjat min biografi och det går ganska bra med den. det är lite små jobbigt att minnas saker man inte minns eller att skriva om sakerna som har hänt. Trots att jag inte längre döljer mitt förflutna så är det ändå smärtsamt att tänka på det och försöka sätta ord på allting. Men sedan finns det en del super fina minnen som får en att bli glad och ledsen på samma gång. Som alla tankar och minnen med farfar och Finland. Dom minnena gör mig både ledsen och glad. Jag saknar honom varje dag. <3
Min nya diet går bra också. Just nu känns det som om hela livet går bra faktiskt. Det är till min fördel just nu, och jag tänker njuta av den vågen så länge den varar.

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy