torsdag 16 juli 2020

Hösten ser bra ut.

Livet kommer att se lite annorlunda ut från och med September.
Går ner i tid på jobbet och slipper att pendla varje dag.
Detta kommer skapa mer tid för min bok så jag håller deadlinen, jag är medveten om att deadlinen kan komma att bli flyttad men jag siktar på att få den klar till deadline. Detta kommer även att ge mig mer tid för teatern, så jag kan börja frilansa och skapa min teaterkanal och skriva material och skapa flera shower och kunna mer tid till mina teatergrupper som har fått blivit flyttade tack vare coronan. 

Utöver det så håller jag tummarna på att jag kommer in på min utbildning, detta kommer att bli en väldigt utvecklande höst. Kommer jag in på utbildningen så kommer jag bli färdig våren 2022.
Det händer väldigt bra saker i mitt liv just nu som jag är så tacksam och glad för. 
Men jag kan inte hjälpa att jag känner mig lite nere för jag vill dela detta med någon, jag vill dela min glädje med någon som jag kan dela detta med. Men som det är nu så är man singel och får vara glad för sin egen skull istället. Och det är jag bra på, att vara min egen sanna glädje. Jag har fått varit min egen stöttepelare och pushat mig själv dit jag vill hela mitt liv i stort sätt och jag kommer att fortsätta att pusha mig själv för att nå mina mål. Gosh jag är så glad för min egen skull.

Denna blev lite kortare men jag är så glad att mitt liv börjar gå åt det hållet jag faktiskt har jobbat mig till och vill. Nu handlar det om att jobba och komma framåt med detta. Och jag kommer få jobba hårt för att nå dit jag vill och det är jag villig att göra. Detta är min dröm och nu ska den fan i mig uppfyllas. 😁

Over and out

~ Lily

1 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig all lycka till <3

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy