fredag 21 augusti 2020

Semesterschema och sjukdom.

 De har varit några jobbiga veckor rent fysiskt. Har jobbat heltid pga semester tider så har inte haft så mycket tid med så mycket annat och när det väl är dags att gå av sommarschemat så åker man på corona smitta och man blir asocial och tappar både tid och dag uppfattningen, genom att bara vara hemma i sin lägenhet. Det jag får göra är att gå ut med hunden när det inte finns risk för folk och där det inte är folk. :P
Det har varit en liten omställning. Men förhoppningsvis så är jag väl snart ute igen bland folk. :P

Dom här dagarna man har varit hemma så har jag fått lite gjort inom teatern, både lite revy och lite barnteater och andra projekt som jag har haft på gång att försöka skriva. Har även tagit upp fotoredigering och filmredigerings hobbies igen. samt även gått med i en ny community. vi får väl se hur det går med det. =) 

Ja så tekniskt sett har det väl inte hänt någonting spännande sista tiden pga mycket jobb och sjukdom så de har inte funnit så mycket att skriva om. Mer än att just nu klättrar jag på väggarna och skriker efter sociala kontakter. :P 


Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy