onsdag 26 augusti 2020

Det händer grejor i lägenheten.

 Nu jävlar händer det saker i lådan. =)

Just nu håller jag på att renovera om i köket, detta var planerat att göras hösten 2017 men då flyttade morsan in i min lägenhet och allt sånt här fick vänta, nu när man sitter i karantän så passar jag på att få lite sånna här saker gjorda. Det kommer att komma bilder senare på hur det ser ut i köket både för och efter, och kanske en del under.
För några dagar sedan så gjorde jag garderoben i sovrummet och jag håller på att testa ut vilken färg jag vill ha på mina hyllor i sovrummet med. Så det händer saker här just nu. 
tror det här kommer att bli skit bra. =) 
Mellan varven så skriver jag även på revyn också. Har några pågående sketcher som jag jobbar med. Det kommer bli ett bra år detta, nu när den största energiboven inte är med längre. 

Ne nu ska jag åter gå till mitt arbete i köket. Hold on det kommer bilder. =) 

Over and out
~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy