söndag 23 augusti 2020

För mycket tid.

 De senaste dagarna har jag suttit instängd hemma för att jag har varit sjuk. Fick corona mitt i allt så har varit i karantän. Så sedan i onsdags har jag sakta men säkert storstädat hela min lägenhet och idag blev jag klar med städningen. Jag har även renoverat eller restaurerat är väl rät ord egentligen min garderob. Nu har den svarta tapeter med mönster på. Jag blev riktigt nöjd faktiskt, och känner mig glad att jag har tapetsera själv för första gången. 

Efter många månaders fundering och påtalande av en kompis så har jag och alexis nu gått med i Onlyfans också. Nu när man har varit hemma och suttit i karantän så har man haft väldigt mycket tid att försöka spendera på annat när man inte har haft inspiration att skriva på sketcherna och teatrarna som man håller på med. =) Men det händer en massa saker på den fronten med under dom här karantän dagarna. Men utöver det så händer det som sagt inte så mycket då man är instängd och inte får göra så mycket annat. :) 
Alexis håller sig även borta i från mig just nu, så inte hon blir smittad på köpet. :P


Over and out
~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy