tisdag 22 november 2022

Twinflamebarn och regnbågsbarn

Hej alla fantastiska själar där ute.
Detta inlägg kommer att handla om just vad rubriken säger twinflame barn och regnbågsbarn. Jag säger inte att min kunskap är den rätta och att din är fel men detta är vad jag har fått till mig I meditationer och av mina mentorer och guider och vad jag har fått fram under mina sökningar. Jag har jobbat med en del twinflame par, twinflame bebisar och så och detta ät vad jag har upptäckt. Jag vill sprida vidare vad jag fått till mig under mitt arbete och jag är öppen för diskussioner. Vi alla kompletterar varandra med all vår kunskap i ämnen. ❤️ min dotter är ett twinflame barn bland annat. 

Twinflame barn är vad de låter som, barn födda av twinflame par, dessa barn kallas även för änglabarn för dom blir födda som änglar. Det finns förstås säkert undantag även i detta men jag har inte träffat någon än som inte är ett änglabarn. Dessa barn är väldigt speciella på många sätt, dom är snabbare på att lära sig saker, deras utveckling är lite annorlunda, dom är mer empatiska alltså dom har lättare att känna av andras känslor och energier än många andra barn. Twinflame barn är mer observanta och observerar mer andra runt omkring dem, dom har utvecklat medialitet redan som bebis, även om alla barn är öppna och spirituella och väldigt mottagliga som barn så är twinflame barn mer mottagliga och öppen redan som bebis. Deras intuition är väldigt utvecklat tidigt. 
Twinflame barn är väldigt kreativa, pga deras höga empatiskhet så vill dom hjälpa och finnas där för andra och dom vet precis vad dom ska göra pga empatiskheten. Dom vet när saker inte är rätt och när det är fel. 

Regnbågsbarn däremot är barn som är födda inom ett år efter en traumatisk händelse, t.ex. missfall eller fosterdöd. Har det gått över ett år då räknas dom inte som Regnbågsbarn. Dessa har jag inte sett eller hört har några speciella "förmågor". Dom är speciella på det viset att dom kommer ur en dålig händelse och forslar in otroligt mycket kärlek och positivitet. Dessa bär på en liten bit av sitt syskon som inte kunde komma och få se världen så kallade stjärnbarn. 

Detta är vad jag kommer fram till under mitt arbete och jag säger som sagt inte att detta är sanningen. Men detta är vad jag stött på under mitt arbete med det här. Har du andra tankar så dela gärna med dig. ❤️❤️

Over and out
~ Mrs J

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy