fredag 11 november 2022

Youtube kanalen.

Hej alla fantastiska själar. 
Just nu händer det en hel del på min Youtube kanal Mrs j, det finns både pick a cards tidlösa så du kan tona in när som hellst vilken Hög du behöver, det finns tidlösa läggningar med andra budskap, det finns personlig utvecklings frågor och utmaningar / uppdrag för att stärka självkänsla och självförtroende och för att lära känna sig själv mer på djupet. Det finns om en del örter och min fibromyalgi resa, dessutom så är örter för sömn och oro pågång och det kommer även komma örter för mage och mycket mer. 
Det händer som sagt en hel del just nu där på kanalen. 
Jag älskar det jag gör och är så tacksam för denna resa. 

Stolt över mig själv för att jag vågat tagit steget till att skapa det här. 

Over and out
~ Mrs J 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy