söndag 25 december 2011

I går på själva julafton var vi hos moster Hanna med familj och firade jul. :) Styvmormor och morfar var där också. Även styvmorbror med tjej och deras tre veckors bebis, lilla robin var med också, sedan var de ju själv klar lilla syster och hannas barn som var där och hannas svär mor med man var med. :) Och TOMTEN kom dit. :) barnen blev över lyckliga. :)
På julaftons morron fick jag lösnaglar i min julstrumpa, i förpakningen var de både franskmanikyr och franskmanekyr med blommor på. :) Super fina, ska försöka ta bild på allting och lägga ut. :) Jag fick bodylotion, shower cream och shimmer lotion av hanna och barnen, godis av mina föräldrar och en morronrock i siden som var svart med vita figurer på. :)

Idag kommer älsklingen, ska möta han på stationen i bollsta strax efter fyra sedan ska vi gå hem till mormor och morfar och äta gomaten och träffa släkten och öppna lite mer julklappar. :) Saknar mitt  hjärta. <3
Just nu håller jag på att plocka lite i rummet och lyssnar på julmusik, har även tänt farfars ljus som jag tänder varje år mellan den 23 dec - 6 januari. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy