onsdag 28 december 2011

Idag på revyn så fick jag en konstig känsla i magen, så kom jag på att jag ville sjunga men nu är det för sent att sätta in låten som jag tog bort p.g.a. att jag inte kände att det var rätt. Men va fan de kommer fler tillfällen. :) Det går bra för oss, nästa vecka är premiär veckan, på onsdag har vi genrep, kom och kolla, ju fler desto bättre. och på fredag nästa vecka har vi Premiär. Yey, super kul. ´Kommer bli bra det här. :) just nu sitte jag is ängen och sjunger "If i can't have your love" med Richie Sambora och keep the faith med Bon Jovi för mitt hjärta som ligger och spelar på sin telefon, i mellan dessalåtar så sitter jag och sjunger lite låtar som jag har av min vän Matt.A. :)

Två dagra kvar sedan är det nyår. :) Hoppas 2012 blir ett bättre år än vad 2011 har varit. men va fan det kan inte bli sämre än det här året.. man får väl se det så. :) positit tänkande är vad som gäller. :)

Ne om man ska ta och kolla gamla bloggen en sväng och sedn lägga sig och mysa med kärleken och kolla på någon film eller så. :)

Over and out

Puss och kram
Elli. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy