fredag 23 december 2011

God Jul lite i förväg. :P

Jag tänkte bara skicka en liten jul hälsning innan jag går och lägger mig. :)
Så god jul på er allihopa. :)
Idag så spelade vi bingo lotto i vanlig ordning och i år... kors i taket så vann vi, en miljonbingolott till miljonspelet den 29 december. :D Vi vann iallafall nå i år. =) hehe, I morron är det jul afton och jag har ingen jul känsla över huvudtaget just nu. =/ vet inte vad det är. :(
Hm, nu ska jag ta och lägga mig och titta på förhäxad och sedan sova, kan ju inte vara vaken då tomten kommer och äter utav julgröten som lilla syster har lagt ut åt han. :) hehe,

Saknar mitt hjärta jätte mycket men jag får vänta till på söndag tills jag får se han igen och kramas med honom, just nu får jag nöja mig med hans tröja som jag sover i som luktar honom. :) hehe, är man kär så är man.. eller? :P

Ne, gonatt och sov gott den andra halvan av min värld. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy