torsdag 22 december 2011

Only lonley. :)

Idag for älsklingen hem till sin moster för att fira julen där. :) Han fick sin julklapp av mig i helgen som va för att han inte skulle fira jul med mig. :) Ett armband i stål tror jag det är där jag hade ristat in hans namn och på baksidan hade jag ristat in orden "Jag älskar dig" han blev alldeles mållös när han fick det. :) Det var den reaktionen jag ville ha. :) Han ska fira nyår med mig, vilket ska bli jävligt kul. Första nyåret som man firar med en pojkvän och en pojkvän som jag verkligen gillar. :) Det känns verkligen i hela kroppen att det är rätt. :) I lördags (den 17 December) så var vi i sundsvall med mina föräldrar och min lilla syster, när vi satt och käka så försvann älskligen en sväng och kom tillbaka med en ask i den asken låg ett silver kors och silver kedja. :) han är väl bara för söt. <3

Den 31 December har vi varit tillsammans i två månader och jag kan redan nu säga att jag ser en framtid med den pojken, jag tycker verkligen om honom och det känns helt rätt. :) Han är min och de kommer han alltid att vara. :)

I kväll har jag varit och handlat lite och städad klart nästan allt, lämnade lite små ställen tills i morron. :) I morron blir det bingolotto och mys med familjen. :) Och sedan är det jul och den ska firas hos moster i härnösand. :)

Jag skulle kunna berätta hur mycket som hellst om veckan som varit och veckan som kommer men jag sparar det till ett annat inlägg för nu ska resten av detta inlägg handla om O-Revyn i västansjö som har premiär den 6 januari. :) I år heter föreställningen "OK" (fråga mig inte varför jag var inte med och valde) men det funkar. :) hehe. I år har vi även en ny aktör på scenen. Riktigt kul och välkommen till O-Revyn. :) Är man en gång med så kan man inte sluta vara med. :) det är ju så roligt att vara med folket som är där och få vara med om allt som händer. :) Jag rekomenderar dom som inte har varit och kollat att komma och kolla om ni har möjlighet, det finns alltid något som passar alla. :) Humor för både stora och små. :) Kanske lite mycket under bältet för de allra minsta. I år har vi inte så mycket under bältet som vi brukar ha. :) men de finns lite.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy