lördag 5 maj 2012

Drömmar.

Förutom den där förbannade vargen och örnen som jag drömmer om så drömmer man om detta.

jag är på en skola typ, jag går i en korridor iallafall, ser en flicka mörda en person. jag känner paniken i kroppen och börjar springa. jag springer igenom korridoren och i en massa trappor, uppåt. jag rycker upp en dörr och kommer in i en sluss typ och öppnar en järn dörr och kommer in i ett rum där det finns några tankar, typ oljetankar, jag stänger och låser den stora järndörren så inte flickan kan komma in. jag ser en vuxen och springer till en städerska är på väg åt samma håll. jag springer upp för en trapp och gråter o skriker att en flicka är efter mig och ska mörda mig. hon säger att hon vet och går där i från. hon börjar gå ner för trappan åt motsatt håll som jag kom ifrån. jag ser den här flickan komma upp för trappen hon går förbi den vuxna personen utan att lägga märke till denne. jag springer iväg igen och låser upp järn dörren flickan står då bakom dörren och jag får en chock och springer i väg bort från dörren, jag springer bakom den här slussen och bakom tankarna som är där och kryper så lång in att jag inte ser öppningen som jag kröp in i. jag tror jag är utom räckhåll för flickan, sen ser jag flickan och kommer emot mig och jag skriker för jag kan inte ta mig någon stans, hon mördar mig. senare är jag i ett hus och berättar för Billys (jag var Billy i början) mamma att han har blivit mördad

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy