fredag 18 maj 2012

Tål du inte sanningen så läs inte.

Tål man inte sanningen så varför ens bry sig?! Jag har kommit till det stadiet nu att jag inte tänker bry mig längre. Till honom kan man skicka räkningar och bry sig men inte till mig.. Jag talade om varför jag gjorde som jag gjorde och hur jag kände. vad gjorde han???? INGENTING. Så skillnaden är jävligt stor.. Lika bra att inse sanningen, Ni har problem. Ni borde förstå varför jag gör som jag gör.
Jag tänker inte leva som jag gjorde som liten hos mina biologiska föräldrar. Bråk, tjafs, alkohol o.s.v.. Jag jämför inte, jag ser bara likheter. Det kallas erfarenhet.. allt jag gör är fel enligt er men vafan, kolla er själva i spegeln och se era egna fel innan ni dömer ut andra.
Ni är inte fel fria ni heller, men skäller någon ut er för att ni gör fel, ne för ingen vill göra det för att ni kan inte se det själva att ni gör fel.

Jag åkte ifrån er för jag såg för mycket likheter med mitt tidigare liv och jag är vuxen jag kan åka när jag vill.. Ni har ingen kontroll över mig det har ingen mer än jag och polisen eftersom det är deras lagar som jag följer. Inte någon annans. Jag skapar mitt eget liv.
Jag har ett jobb som jag är helt nöjd med, jag har en fästman som jag älskar mest av allt och tänker leva mitt liv med oavsett vad andra tycker. Jag har en lägenhet som vi får nycklarna till den 15 Juni och ingen kan stoppa mig från att leva ett lyckligt liv tillsammans med min sambo.

Jag får skriva vad jag vill på min blogg och facebook så länge jag inte hotar någon och det gör jag inte. Jag är 22 år gammal och jag gör vad jag vill så länge det är innan för sammhällets lagar. Och vad jag gör i mitt hem är upp till mig. Skriver jag på facebook eller här på bloggen att jag älskar Svärföräldrarna så är det så. Jag tycker dom är underbara och helt otroliga. Så med andra ord gör jag vad jag vill.

Oavsett vad andra säger så är detta mitt liv nu och det kan ingen annan än jag ändra på.
Kan du inte hantera sanningen så behöver du inte kommentera eller nå annat jävla skit för jag raderar skiten iallafall och skiter i den som kommenterar skiten.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy