onsdag 30 maj 2012

Sovmorron

Hade sovmorron idag men det sket sig totalt. :P vaknade vid sex tiden och kan inte sova igen. Och jag som ska jobba kväll, hade velat sovit några timmar till. :P
Denna vecka ut går man på schema nere på hjälpmedelcentralen sedan går man över på timvik igen.
det känns lite konstigt att får så mycket beröm av kollegor eller vad man ska kalla arbetsterapeuterna och sjukgymnasterna. :P Jag mena jag gör ju bara mitt jobb. :)

schema för veckan som är kvar :P
kväll idag slutar vid 22, dag i morron på hjälpmedel d.v.s. kliva upp vid 6 halv sju tiden sedan på fredag har man dag igen på kortvården fast då får jag sova drygt en halv timme längre. :P kliva upp kl halv sju sju. :D Kommer vara lagomt trött på fredag. Men det är det värt. trivs som fisken i vatten. :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy