onsdag 16 maj 2012

Nattens dröm

I natt/morse drömde jag något jag inte vill drömma. Jag minns att jag frågade mig själv i drömmen "Hur fan hamnade jag här?!" Jag var tillbaka i Norrland och satt i köket när mina gamla fosterföräldrar kom hem från jobbet och ville ha hjälp med några plaströr, dom skulle väl lägga nya ledningar eller nå sånt. Det blev tjafs och bråk som vanligt. Jag och ......skulle köra bilen till den nedre parkeringen men hamnade ute på åkern som var full med snö, vilket då var mitt fel då jag inte ens körde. Efter lite utskällning klev jag ur bilen och smällde igen dörren och då blev han mer irriterad och sedan sa jag att jag vet inte hur jag hamnade här men här i från ska jag.. jag flyttar om tre veckor.. Och då bröt helvetet ut ordentligt. Vaknade av att jag såg en näve och en 100 kg man var på väg över bilen och mot mig. ....... pratade inte med mig alls i drömmen vilken var väl tur de annars hade det väl blivit än värre allting.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy