torsdag 27 september 2012

27 sep

Då har snart hela veckan som barnvakt gått. På lördag kommer svärmor och svärfar hem igen. :) Det har varit skönt att sovit i deras säng men nu längtar man lite hem till sin egen. :) Veckan har varit väldigt bra. :) Vi har haft mycket skoj och sett på mycket film på kvällarna innan läggdags. :)
Denna vecka har även varit bra för Donna, då hon har fått varit uppe i mer folk än bara mig och Älsklingen, Jag tror hon börja längta hem för enda sedan i går kväll har hon små moffat hela tiden, minsta lilla rörelse eller ljud inne från lägenheten eller utanför. Hon har reagerat på allt. Rör jag på mig så moffar hon till. Hon har nog hemlängtan. :D Lilla Donna. I övrit så har Donna blivit bättre, inte mycket men man ser framsteg på skällandet när man är ute. Men hon går ju inte bara ut med mig och älsklingen just nu, flickorna vill ju gå ut med hon också, så hon har ju många som är ute med henne. dom brukar ju säga.. "Övning ger färdighet" och "skam den som ger sig". :)

Just nu sitter jag med en kopp te och försöker få min hals att fungera igen. :) Har varit sjuk sedan i söndags. :) fick feber under söndags natten och man gick till jobbet på måndagen, sedan har man så gott som varit liggandes i sängen eller i soffa. :) I dag är jag helt på benen med en väldig hosta men det lär ju försvinna den med. :)

 Hm... Idag kommer bli en sådan där lång dag. :) Men men, de blir vad man gör det till som min älskling brukar säga. :)

Dags att tvätta. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy