tisdag 18 september 2012

Saknaden av revyn.

Idag har man hjälpt älsklingen lite med psykologin. Sedan gick man till svärmor och bakade kanelbullar med henne. :) Har varit en väldigt trevlig dag här.
Just nu sitter jag bara och tar det lugnt och funderar kring Ovanmos O-revy. håller på att skriva lite låtar till dom. Hoppas de blir bra i slutändan. :) Just nu försöker jag göra om några Lotta Engberg låtar till ett litet medley. :) Kan bli intressant att se hur det kan bli. :)
Ska försöka få ihop lite sketcher och så också och andra låtar till dom. :)
Behöver få lite inspiration, men det är svårt när man inte har någon som kan ge en lite.

Vet ju inte vad dom säger på revyn längre.... Ja jag saknar revyn väldigt mycket. Det som starkast drar mig tillbaka till Norrland är faktiskt revyn. Där kunde jag vara mig själv, (ja det kan jag här nere också) men jag fick stå på scen och släppa allt när jag stod där. Jag hade mina vänner där och jag kände mig behövd där. O-revyn kommer alltid att finnas i mina tankar och i mitt hjärta. Det var så roligt att vara med där, göra nå meningsfullt och roligt. Vara med roliga personer och få träffa nya och utveckla sin teatertalang på ett helt annat sätt än på gymnasiet. Älskade revyn..


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy