måndag 17 september 2012

Donna och den senaste tiden.

Tänkte att jag skulle visa lite bilder på Donna. :) Har ju inte lagt ut så mycket på henne. :) Men först, i lördags så var vi i Helsingborg och spelade dart. Vårt lag förlorade men kul hade vi. :) Sedan bar det av hem till några vänner och spelade lite risk och monopol och hade det trevligt. :) Jag förlorar som vanligt på båda. :) Men det gör inget så länge man har kul. :)
Idag har jag bara tagit det lugnt faktiskt. har diskat och satt på en tvättmaskin men jag sitter fortfarande i nattsärken. :) Är ständigt och jämt trött nu mera men det har nog mycket med att man just nu inte jobbar så mycket så man sitter mycket hemma och tar hand om lägenheten.
Just nu händer det inte så där jätte mycket. Förra helgen var Älsklingens mormor här och sov över. :) Fick presentkort av henne på kläder så på onsdag ska man i väg och shoppa lite. :) Ska även få nya skor av älsklingen då mina tygskor har gott sönder. :) Han är verkligen världens underbaraste.

Ne här kommer lite bilder på Donna, vår underbara hund. :)

Älsklingen och Donna sitter i soffan. Donna undrar vad jag håller på med. :)

Donna och älsklingen väntar på mig medan jag slänger bajspåsen. :)

Donna och jag väntar på att älsklingens bror ska komma så vi busar lite medan

Vad ser du Donna? :)

Tugg, tugg och tugg. Och lite bus, bus och bus.

Oj vad vi ska klia oss. :)

Världens finaste hund

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy