tisdag 5 mars 2019

Jävla fibromyalgi..

När ska denna dåliga period av mitt liv ta slut? Har missat väldigt många träningar pga värk i kroppen och så går man och halkar till och får ännu mer problem i ryggen. När ska det ta slut på eländet. Jag vill kunna träna för jag mår bättre av det men hur ska man kunna träna med en halv trasig rygg!? "Life sucks when you party naked" som min granne brukar säga.
Idag har man fått legat på golvet på jobbet en sväng för att ryggen värkte så förbannat när man böjde sig ner och upp för att tömma lådorna med varor. De har inte varit någon bra dag idag. 😞
Så med andra ord blev det ingen träning idag, men jag gick på ett möte med Liberalerna idag istället och lyssnade på skolfrågor från Utbildningsnämnden. Riktigt intressant faktiskt, nu har man lite mer kött på benen inför kommande år.
Det är så deprimerande när huvudet vill men kroppen inte kan. Det känns i hela mig inte bara i kroppen utav även i själen när jag inte får träna. Jag blir väldigt ledsen av att vara så här "invalid", det går hur bra som helst att träna när muskelfästet i knät är så överansträngt och slitet att det finns risk för det att gå av och samtidigt få benhinneinflammation, men när ryggen jävlas då går de fan inte att träna alls. Det är lite små sjukt. Men men sånt är livet.

Igår hade vi rep med teatergruppen, den 3 Maj 19.00 har vi premiär uppe i Västansjö Kramfors kommun. Om ni går in på Ovanmons på Instagram så finns all information för att boka biljetter. Vi kör även 4 Maj kl 19.00 samt 5 Maj kl 15.00.
Det är en egen tolkning av Askungen och den heter Hur man gifter bort en prins! Barnen kan följa Askungen sagan fläckfritt i bakgrunden av Prinsens historia. Men det finns också väldigt mycket för vuxna i denna saga, både för kvinnor och män! Det är helt klart värt att se!

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy