söndag 3 mars 2019

Super mysig helg!

Tänk er att ni ramlar på en isfläck, eller i en trappa och slår eran svanskota nå så jävulskt att ni blir illamående av smärtan, sån hemsk värk får jag i mellan åt just i svanskota området. Det känns som om någon kör in en kniv och vrider om. Det är så sjukt obehagligt och smärtan sitter i länge. Just nu är den under kontroll men det kommer och går hela tiden.

I helgen har jag varit i övik och haft en "vad känner vi för idag? - helg?" På fredagen var vi ute och kastade pil med några vänninor och tog någon öl det var faktiskt mysigt och roligt. Hade några skumma killar som kom och pratade med oss och som stirrade ut oss, kände mig lite väl uttittad ett tag. Trots att pojkvännen min satt där och jag stod framför honom och han höll om mig. Som om jag skulle vara otrogen? Nepp, stirra hur mycket du vill men nå mer än fantasi blir det inte för dig. tänkte jag.
På lördagen så gjorde vi stan, köpte en ny väska på kappahl.
(Bild till höger.)

Köpte även två par byxor för jag behövde verkligen nya byxor. Av någon anledning så har mina andra byxor krympt i tvätten. 😋😕😂
Så det blev två par nya strechjeans, Jeggins som det heter. Båda i blåfärg, köpta på cubus. Super sköna och super fina. Lånade bilder på byxorna från Cubus.se



Sedan blev det Melodifestivalen och hejja på Rebecka karlsson som inte gick vidare.
Väldigt synd tycker jag, hennes låt är så fantastiskt bra och hennes röst är underbar att lyssna på.
Utöver Rebecka så hejjade jag faktiskt på Lisa Ajax, Nano och Andreas. Så de var en ganska bra kväll 2 av fyra rätt på tippningen hade jag.

I dag blev det en tur in till stan igen och där fyndade jag en super fin lampa på Gamestop. Hogwarts vapen sköld med batteridriven och laddningsbar med USB.
Nörden i mig kom fram,
Nu kommer Harry potter hyllan att bli riktigt fin. :)
Än är inte samlingen komplett men den fylls på sakta men säkert. 😍
Man kan inte annat än att älska denna lampa.






 Nu ska jag lägga mig och sova för i morgon ska jag lägga upp lite filmer och sånt för teatern som vi har premiär på i Maj!
Hur man gifter bort en prins. Fri tolkning av Askungen.

Over and out

~ Lily





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy