måndag 11 mars 2019

Läger helg!

I helgen har man varit på Kataläger i stockholm med Klubben och organisationen! Det är lika roligt varje gång. På lördagen hade jag fortfarande problem med ryggen, så jag tog det lite lugnt, Vi körde två pass på lördagen. vi började klockan 10.00 och hade lunch vid 12.30 sedan började vi 13.30 igen för eftermiddagspasset. Efter sista passet på lördagen så blev det bowling tillsammans med de andra två klubbarna. Jag åkte sedan hem och la mig för att vila ryggen för den började göra ont igen när man hade blivit kall. På söndagen så var jag inte fullt lika stel i ryggen och det kändes befriande, jag kunde köra lite hårdare träning och under lunchen så fick en klubbkamrat till mig knäcka ryggen på mig för det gick äntligen att göra det och efter det så har min rygg varit riktigt bra. Så sista passet på söndagen så körde jag maximallt.
Jag har kört på rätt hårt ändå i helgen trots ryggen, Och det behövdes verkligen. 
Nu kan man verkligen börja träna igen. Träningen har stått lite still då man har haft ryggproblem men nu blir det att börja träna igen, snart bara 100 dagar kvar till sommar graderingen och försöket på det svarta bältet. Nu kan man börja hård träna igen och hoppas att man håller sig i från skador. 
Fick träffa en gammal karate kompis som jag inte har sett sedan 2002, när man var 12 år gammal. Shit va tiden har gått fort. Så mycket att prata om, Så roligt. 

Idag så har man lite träningsvärk på vissa ställen, det känns att man har haft hård träning i 2 dagar. Det ska kännas att man har varit på läger. 
Ikväll så är det rep med Hur man gifter bort en prins. Får se hur det går att krypa på golvet men denna träningsvärk. :D hahaha

Over and out

~ Lily

1 kommentarer:

Unknown sa...

Bra kämpat 😊

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy