torsdag 19 oktober 2017

All about theater

Då är man färdig utbildad teaterledare. Produktion från ide till färdig produktion och regi har det mest fokuserats på under denna utbildning. Riktigt rolig resa och riktigt intressanta ämnen att jobba med då man jobbar med detta väldigt mycket när man håller på med sin egen lilla revy grupp. att skapa produktionen som vi har varje år från ingenting till något fantastiskt och även väldigt mycket regi när jag själv inte står på scen. Som jag ha sagt tidigare teatern är verkligen mitt liv, mår som bäst när jag får syssla med detta och jag tycker det är så fantastiskt roligt.

Det har varit en väldigt turbulent tid i mitt liv med många ner gångar sista tiden men just idag känns det som om det är på väg upp igen. Jag börjar må lite bättre och allting känns lite bättre. Jag börjar att få ordning på det som har varit turbulent. Mycket tack vare revyn och teatern må jag då säga.
På söndag ska vi få se och köpa filmen från teatern som vi var med i här i sommar "Vredens dagar" om kravallerna och hungermarshen. ska bli riktigt kul att se den och ännu roligare att ha den i sin film samling.

Åter till teater arbetet.

Over and out
~Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy