fredag 27 oktober 2017

Dagen idag.

Idag har jag rensat upp i lägenheten min och flyttat ner alla mammas kartonger och skit. Kändes nästan som om min lägenhet var ett förråd men nu börjar det likna något. Fick ta en hel del pauser för att man är förkyld. Så det blev ingen träning idag för mig när det där va jobbigt men jag va där och kollade i dag iallafall så pass pigg va man iallafall. Tur de. 😁 På lördag ska jag hålla dam träning med några av kvinnorna i klubben. Ska bli intressant och roligt. Ja jag ska göra det trots förkylning jag behöver ju inte anstränga mig så mycket själv om jag skulle fortfarande vara lite små dålig. Snart är det dags att försöka sova lite igen, så som jag sovit denna vecka. Jag är verkligen som ett djur i sängen. En koala faktiskt denna vecka. Sover otroligt mycket. Jävla förkylning, jag har inte tid att sova. Musik rep på måndag och jag har fortfarande en vers kvar att skriva på avslutnings låten.
Som jag fick erfara på gymnasiet "esteter jobbar bäst under press" och de är väl de jag får göra i helgen. Jobba bäst under press. 😂

Over and out
~Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy