tisdag 24 oktober 2017

Förkyld och tankar

Jag har inte tid med detta, att vara förkyld nu. Jag hoppas att jag är frisk i morgon. Jag har verkligen inte tid. Gradering om några veckor och en del teater jobb som måste göras. Soffan är verkligen ingen bra plats för mig just nu men va gör man inte för att bli frisk så snart som möjligt.
Fast denna tid i soffan ger en tid för eftertanke, och man kommer i kapp med lite serier.

På tal om ingenting så går det framåt för oss i revyn i år. vi har aldrig varit så här tidig med saker och ting. vi har repat två gånger på scenen och nästa rep blir musik rep. vi brukar normalt inte ställa oss på scen förrän om några veckor och musiken ännu längre fram. Det går riktigt bra i år faktiskt. synd bara att man blev sjuk just nu när jag måste bli klar med en låt till nästa vecka. De finns en dag i morgon med så hoppas jag känner mig piggare då så jag kan jobba lite på det.

Du finns i mina tankar.

"Too much light in this window,
Don't wake me up,
Only coffee no sugar inside my cup,
If I wake and you're here still, gimme a kiss,
I wasn't finished dreamin' about your lips..."


"...I don't wanna fall, fall, fall, fall asleep no,
I don't wanna fall unless I'm falling for you
I don't wanna fall, fall, fall, fall asleep no,
I don't wanna fall unless I'm falling for you"
- Chris brown - Don't wake me up

Over and out
~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy