onsdag 22 maj 2019

5 veckor till sommarlägret.

Panikkänslan som uppstår när man inser att det är 5 veckor kvar till sommar lägret. Detta innebär 7 faktiska träningar i Dojon. 7 träningar kvar innebär en veckas träning instoppad på 5 veckor. Det känns som om det är längre men så är inte fallet. Så lite panik får man, man börjar tänka sitter allt som det ska, vad skulle jag behöva träna mer på, hur kan de va så lite tid kvar?
Och ju mer man börjar tänka på hur lite tid det är kvar så sätter man stopp för sig själv och får hjärnslapp och kommer inte på hur man gör. Självsabotage..
Det kommer gå fort nu till sommar lägret. Panik över att det är så lite tid kvar men jag är så redo för lägret. Bring it on! Själv kör jag 3 extra träningar i veckan hemma, allt från jogging till tekniker och mönster som jag behöver kunna till lägret. Jag känner mig faktiskt väldigt redo men samtidigt väldigt nervös.
Jag är väldigt konstig kom jag fram till idag, När jag ska ut på scenen och spela vilken roll som helst så blir jag aldrig nervös, jag skulle kunna göra vad tusan som helst på scenen men så fort jag ska upp för en ny grad i karaten eller så, så blir jag nervig. Haha, ja alla kan ju inte vara normala.

Här sitter jag mitt i natten och skriver om mina panikkänslor över att det bara är 7 träningar kvar istället för att ordna en godnattssömn.

Sova vad det ja,

Over and out


~ Lily


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy