torsdag 16 maj 2019

Snart sommarläger.

Nu är det inte långt kvar till sommarlägret och försöket på det svarta bältet. Jag längtar tills dess fast jag är även skräckslagen inför det. Jag joggar 3 gånger i veckan nu utöver karate träningarna för att förbättra konditionen och jag tränar på allt jag ska kunna inför graderingen varje dag.
Jag har tänkt mycket och länge på detta, en stor milstolpe i mitt liv som jag har sett fram emot.
Hur det än går så kommer jag nog att fälla en massa tårar för första gången på länge. :) Just nu sitter jag och skriver ner lite saker i min lilla Karate loggbok, Lite nya saker som kan vara bra att komma ihåg till senare och några saker för min gradering för svart.

Nu har jag satt igång rörelsen för ett nytt projekt av ett gammalt projekt. Jag får veta om 14 dagar om jag har fått genomslag på att få starta upp det igen, vilket jag hoppas att jag får. Det kommer att bli roligt isåfall, annars får jag tänka ut en nytt sätt att få göra det jag vill starta. Livet är fullt av äventyr och överraskningar. =)

Alexis har 2 nya saker till sin repetoar och fler är på gång för henne. Snart kanske hon har en hel show för sig själv.

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy