söndag 19 maj 2019

80's outfit och det förflutna


Lite synd att man har så mycket hår. fast jag älskade denna look ändå. Meningen var att jag skulle likna Cher från 80 talet och musik videon If i could turn back time. Det var 80-tals tema party på hotellet i helgen och det fanns ett pris att vinna för bästa 80 tals outfit, vem fan vinner inte med chers mest ikoniska look, jo jag. Det berodde nog på håret. det är för tungt för att skapa den där stora yviga frisyren. Kommer definitivt att förbättra denna look och ha den på halloween. En av de bästa outfits jag haft. Ibland måste man ta en paus i från alla måsten och bara ha kul. Tack Alexis för all övning på dig att skapa karaktärer.


En kompis till mig gjorde en tarotläggning på mig för ett tag sedan och i de korten som las så fick hon fram att en gammal bekant från mitt förflutna skulle komma och ta kontakt med mig, en av tre som jag inte ville se eller ha i mitt livlängre för att förtydliga från mitt förflutna. Jag tror jag har kommit på vem av dessa tre det är och jag gillar det verkligen inte men eftersom den personen söker upp mig på jobbet så måste jag vara professionell så även denna person, men denna stannar lite längre än nödvändigt och avlägger några "artiga" ord och så. Jag gillar det inte men vad kan man göra. Jag hoppas verkligen inte att denna någon kommer och söker upp mig privat också. Jag vill helst av allt glömma av denna person och trivdes bättre med denna när denna bodde söder ut. Vissa personer som man lämnar bakom sig borde hålla sig borta från en.


Nu blir det tillbaka till ritbordet så att säga och fixa lite till Alexis!


Over and out


~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy