onsdag 10 januari 2018

Fixar åt Alexis Michelle

"Cover girl, put the bass in your walk, head to toe let the whole body talk"

Just nu sitter jag och skriver material till Alexis och stänger av min hjärna och mitt hjärta genom arbete. "You better work" Denna kväll tillägnar jag helt och hållet till Alexis Michelle och hennes "Berömmelse" 😁 Nytt textmaterial, nya outfits och nya sminkfärger och frisyrer. Det känns skönt att ha någon att planera åt, att skriva till, att fixa kläder och sånt för. Det känns väldigt givande. Staylisten Lily. 😂
Jag hoppas just nu på att hon kommer att gilla det jag gör och skriver. Sminkningarna och håret har hon dock inte klagat på en så jag tar det som positivt. Hon kan va lite av en drama queen ibland den där Alexis. 👸
Skönt att man ha någon form av aktivitet när man är hemma som man kan stänga av med om man behöver det.
Ska avsluta min kaffe rast och sätta mig med textmaterialet hennes igen.

Ha en bra kväll 💓

Over and out

~ Lily

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
©Elisabeth Jäntti Tema: Fairy